• Bel ons nu +31 6 53719060
  • Privacy Policy

  • De Secu24 website is eigendom van Secu24, Beveiliging, Advies & Opleidingen.

    Secu24, gevestigd aan de Wedderborg16, 5655CJ te Eindhoven, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

    Contactgegevens:

    http://www.secu24.nl
    Wedderborg16
    5655CJ  Eindhoven 
    Tel: +31 6 53719060

    John de Groen is de Functionaris Gegevensbescherming van Secu24. Hij is te bereiken via info@secu24.nl

    Persoonsgegevens die wij verwerken

    Secu24 verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt.Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

    • Voor- en achternaam
    • Geslacht- Adresgegevens
    • Telefoonnummer
    • E-mailadres
    • IP-adres
    • Locatiegegevens
    • Gegevens over uw activiteiten op onze website
    • Internetbrowser en apparaat type

    Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

    Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@secu24.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

    Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

    Secu24 verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

    • U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
    • Secu24 analyseert uw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op uw voorkeuren.

    Geautomatiseerde besluitvorming

    Secu24 neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Secu24) tussen zit.

    Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

    Secu24 bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:

    (Categorie) persoonsgegevens > Bewaartermijn                              > Reden

    Personalia                                    > Bewaartermijn maximaal 2 maanden > Reden 

    Adres                                           > Bewaartermijn maximaal 2 maanden > Reden

    Vragen gegevens formulier        > Bewaartermijn maximaal 2 maanden > Reden 

    Indien met die gegevens een zakelijke overeenkomst wordt gesloten, dan blijven die gegevens om contractuele en boekhoudkundige redenen in ons administratieve bestand.

    Delen van persoonsgegevens met derden

    De Secu24 – websites kunnen koppelingen bevatten naar websites van derden die dienen voor uw gemak en ter informatie. Als u deze koppelingen volgt, verlaat u de website van Secu24. Secu24 heeft geen zeggenschap over die sites noch over hun privacymaatregelen, die kunnen afwijken van het beleid en de maatregelen van Secu24. Wij ondersteunen websites van derden niet en doen hierover geen uitspraken. De persoonsgegevens die u verstrekt aan derden, vallen niet onder het privacy beleid van Secu24. We raden u aan het privacy beleid van andere bedrijven te lezen voordat u persoonsgegevens verstrekt. Bepaalde bedrijven kunnen hun persoonlijke gegevens bekendmaken aan Secu24. Deze gedeelde gegevens vallen onder het privacy beleid van het andere bedrijf.

    Secu24 verstrekt verder uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

    Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

    Secu24 gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

    Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen 

    U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Secu24 en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen.

    U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar info@secu24.nl.

    Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.

    Secu24 wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

    Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

    Secu24 neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@secu24.nl. Secu24 heeft de volgende maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen:

    • Beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall.